SAMEN muziek maken is leuk!

Robberts Muziekschool en het docententeam geven niet uitsluitend “individuele” studio muzieklessen. De veelal professionele en regelmatig op pop podia in binnen- en buitenland spelende muzikanten, willen met hun grote en veelzijdige muzikale kennis en de vele opgedane muzikale ervaringen graag met iedereen delen.

En dat kan. Met speciale muziek workshops. Daarin worden de verschillende mogelijkheden van de instrumenten, of muziekvorm nader en gericht belicht. Met een brede keuze uit:

Waarbij bekende en populaire muziek stijlen zoals pop, rock, blues, latin, jazz et cetera, de muzikale revue passeren. En het actief meedoen van de deelnemers voorop staat. Door het meespelen op instrumenten en/of meezingen.

De workshop keuze is per instrument mogelijk. Desgewenst kunnen meer instrumenten participeren. Er kan tijdens de workshop ook aandacht worden besteed aan het musiceren in groepsverband. En muzikale vragen staan vrij! Kortom, een leerzame ontdekkingsreis, door de o zo spannende en ook prachtige muziekwereld…

“Je bent nooit te jong of te oud om te leren”. Dat geldt zeker voor muziek maken. En voor alle generaties. Speciaal voor al deze “doelgroepen” biedt Robberts Muziekschool aantrekkelijke, bijzonder leerzame en leuke muzikale workshops. Speciaal bestemd voor: Scholen, bedrijven, instanties, clubs, verenigingen, etc.

Vorm, duur, frequentie, dagen en tijden worden daarbij altijd in nader overleg vastgesteld.

Muziekworkshop doen? Kijken naar lichaamstaal, expressie en bovenal het enthousiasme en plezier dat de deelnemers hebben. Met muziek beleving! Zo enorm waardevol. Dus, doen! Aanvragen / aanmelden?
Direct met het inschrijfformulier
Of via email: muziekles@guitars.nl.

U krijgt van ons alle benodigde informatie over de vorm, de organisatie en de kosten. Op muzikale maat! Echt Robberts Muziekschool.