Informatie

Wil je Robberts Muziekschool iets vragen of doorgeven? Of heb je een vraag aan de redactie van onze website? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen.

Informatie Robbberts Muziekschool

Voor algemene en specifieke vragen over de muziekschool kun je met ons bellen op telefoonnummer 06 3822 9119 van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur. Mailen kan natuurlijk ook: muziekles@guitars.nl of gebruik ons contactformulier.

Redactie Robberts Muziekschool Nieuwsbrief

Vragen of opmerkingen over artikelen, nieuwtjes, nieuwsbrieven. Kortom, zaken die je bezighouden en waarover je onze redactie wilt informeren? Mail dan naar de muziekschool redactie: muziekles@guitars.nl of gebruik ons contactformulier.

Redactie www.robbertsmuziekschool.nl

Heb je specifieke vragen of opmerkingen over onze site? Dan kan je hier een mailtje sturen naar de redactie van de site: muziekles@guitars.nl of gebruik ons contactformulier.

Redactieadres Robberts Muziekschool

Koninginneweg 131