Gitaar Café

Muzikaal verlengstuk van Robberts Muziekschool is het “GITAAR CAFÉ”. Een echt levensecht pop-podium! Waar onze leerlingen hun vorderingen met LIVE optredens kunnen laten zien en horen. Aan het publiek showen.

Het Gitaar Café Hilversum kent een 2-wekelijkse frequentie. En de deelname plus toegang zijn geheel gratis!

Ons doel daarbij is om onze leerlingen de bijzondere ervaring van een podium optreden mee te geven. En het inzicht en kennis van de bijkomende voorbereidingen. Zoals het tijdig én goed stemmen van de instrumenten. Het juist afstellen van geluidsapparatuur. Het danken van het publiek. Plus het opruimen van de eigen “spullen”.

Het Gitaar Café is een prachtige en unieke ontmoetingsplek voor muzikanten van alle leeftijden en afkomst. Want, naast onze muziekleerlingen zijn ook andere enthousiaste jonge en oudere muzikanten welkom in het Gitaar Café.

Sociaal doel van het Gitaar Café is namelijk ook, het kennismaken. En samenspelen. Elkaar muzikaal stimuleren. Met maandelijkse gastoptredens. En musiceren met professionals. Rocken, zingen en swingen in fijne jamsessies.

HET GITAAR CAFÉ IS ER VOOR IEDEREEN!

Locatie = Gooisch Podium, Kampstraat 2, 1211 GE Hilversum Centrum

Zaal open: 19.30 uur. Start optredens: 20.00 uur. Eindtijd: 22.30 uur.

Exacte concertinfo lees je in onze nieuwsbrief!

Zie ook op Facebook Gitaar Café voor nog meer informatie en wetenswaardigheden.

Gitaar Café is een muzikaal initiatief van Robberts Muziekschool en Gooisch Podium Hilversum.

I.v.m. corona kan het Gitaar Café voorlopig niet plaatsvinden, we houden je op de hoogte zodra dit weer mogelijk is.