Specials

Robberts Muziekschool verzorgt niet alleen muziekworkshops voor scholieren. Dat doen we ook voor moeders en vaders. En ouderen, onze “senioren”. Voor bedrijven. Instanties. En ja, natuurlijk ook voor clubs en verenigingen.

Daartoe bieden wij speciale, en op maat en doelgroep toegesneden, muzikale workshops. Daarin worden de vele en mooie facetten van muziek belicht. Daarbij leer je de muziek en instrumenten nader en beter kennen. Krijg je een eigen muziek inzicht. En leer alles over het gebruik van instrumenten. Maar bovenal leer je zelf spelen. En zingen. Of samen met elkaar!

Kortom… Iedereen kan bijzonder veel leren van- en plezier hebben bij deze muzikale uitwisselingen. Want! Je bent nooit te oud te leren. En dat geldt zeker óók voor muziek maken.

In onze workshops worden de verschillende mogelijkheden van instrumenten, of muziekvormen nader belicht. Hierbij kan worden gekozen uit:

Daarbij passeren bekende en populaire muziek stijlen als bv. pop, rock, blues, latin en passant de revue.

De deelnemers kunnen ook actief meedoen. Bijvoorbeeld door mee te spelen op de instrumenten en/of mee te zingen. De workshop keuze is per instrument mogelijk. Desgewenst kunnen meer instrumenten participeren. Er kan tijdens de workshop ook aandacht worden besteed aan het musiceren in groepsverband. En vragen staat vrij! De tijdsduur en/of frequentie kan altijd in nader overleg worden vastgesteld.

Muziekworkshop op school, bedrijf, instelling, of vereniging doen? Aanvragen bij Robberts Muziekschool direct met het aanvraagformulier. Of via email: robbertsmuziekschool@gmail.com

U krijgt van ons alle benodigde informatie over de vorm, de organisatie en de kosten. Op muzikale maat! Echt Robberts Muziekschool.