Wil jij gaan bassen?

Bij Robberts Muziekschool krijg je het basspelen onder de knie. Samen werken we allereerst aan een goed fundament. Om daarmee gericht te gaan werken aan de opbouw van jouw muzikale toekomst.

Beheers je die basis al, dan pakken we jouw ontwikkeling als muzikant structureel op. Met concrete doelen die we samen stellen, ga je met een lesplan per periode aan de gang. Aan het einde daarvan gaan we nader evalueren welke doelen wel en niet gehaald zijn. Zo werken we aan een verantwoorde opbouw van jouw eigen muzikale identiteit.

Aankomende conservatoriumstudenten

Goede voorbereidingen op de audities zijn heel belangrijk. Want, die gaan vaak gepaard met de nodige stress, spanningen en onzekerheid. Dit kan enigszins worden beperkt, als het leertraject richting audities goed wordt begeleid.

Wij weten uit eigen ervaringen wat er bij een auditie komt kijken. En welke kennis daarbij nodig is. Bij Robberts Muziekschool bespreken en behandelen we alles uitvoerig bij jouw auditie voorbereidingen.

Zo gaan we daarbij onder andere in op; theoretische kennis, solfège en leesvaardigheid. De repertoirekeuze is tevens een lastig onderdeel in het voorbereidingsproces. Uiteraard passeert óók dat uitgebreid de revue!

En als een prachtig extraatje is er tweewekelijks de mogelijkheid om “jouw vooruitgang” te showen. Te laten zien en horen. Aan familie, vrienden en fans! Op de uitvoeringsavonden. In het Gitaar Café.

Meteen inschrijven?