Wil jij piano & keyboard spelen?

Robberts Muziekschool piano- en keyboardlessen zijn er voor zowel beginners als gevorderden.

Van jong tot oud! En daarbij staat het spelplezier bij ons voorop.

Naast het spelen van bijvoorbeeld pop en jazzliedjes, die je als leerling graag wilt leren, besteden wij veel aandacht aan de basis handelingen bij het bespelen van de toetsen. Tevens is de instrument kennis van de leerling voor ons een bijzonder belangrijk item.

Natuurlijk ook het leren lezen van noten, akkoorden en schema’s. Ook theorie en techniek zijn aspecten waar je als leerling tijdens de les mee te maken krijgt. En geloof ons, het is leuk en inspirerend om dat te leren.

Robberts Muziekschool motto daarbij: Als piano & keyboard player wordt je er beslist beter van!

En als een prachtig extraatje is er tweewekelijks de mogelijkheid om “jouw vooruitgang” te showen. Te laten zien en horen. Aan familie, vrienden en fans! Op de uitvoeringsavonden. In het Gitaar Café.

Meteen inschrijven?