Wil jij leren drummen?

Als drummer vorm jij de spil van de band. Muziekstijl? Geen probleem. Pop, Jazz, Country, Soul, Punk, Metal. het kan allemaal bij Robberts Muziekschool. Een band zonder drummer. Dat kan niet. Wij geven gericht les voor jongens en meisjes. Ook volwassenen. Voor beginners. En gevorderden.

Iedereen kan bij Robberts Muziekschool terecht. De drum en percussie lessen zijn breed. Wij zorgen daarbij voor een grondige basis. Met techniek, zitpositie, stokkenkeuze, de ritmes, gerichte oefeningen, etc. Plus een heel belangrijk drummers item: De gehoorbescherming.

Je gaat natuurlijk ook spelen. Echt gedrumd ! Met de muzieksoort(en) die jij graag wil leren. En als een prachtig extraatje is er tweewekelijks de mogelijkheid om “jouw vooruitgang” te showen. Te laten zien en horen. Aan familie, vrienden en fans! Op de uitvoeringsavonden. In het Gitaar Café.

Meteen inschrijven?