De Robberts Methode

Bij Robberts Muziekschool is ons doel dat wij ervoor zorgen dat je spelenderwijs snel muziek leert maken en je de basisvaardigheden leert die je voor de rest van je muzikale toekomst kunt gebruiken. Juist dát wat jij als leerling wilt leren en weten, staat voor Robberts Muziekschool, centraal!

Ons ervaren docententeam staat borg voor muzieklessen in alle actuele en denkbare muziekstijlen. Popmuziek, bijvoorbeeld. En onze Singer/Songwriter opleiding. Met een professionele begeleiding.

Rock, Blues, Soul, Funk, Country, Jazz, Latin, Folk, Hard Rock, Heavy Metal, Punk, Hardcore, Hip hop… etc. You name it! Bij Robberts Muziekschool zijn alle muziekstijlen onder één schooldak. Dus, laat je muzikaal meeslepen door ons docenten team. Met onze muzieklessen op maat spelen wij gericht in op jouw persoonlijke wensen als leerling!

Want voor Robberts Muziekschool is muziek maken, plezier maken! En muziek beleven, is vrolijk leven. Vergeet vroeger. Saaie oefeningen en schoolse klassieke muziekstukken spelen.

Nee bij ons geldt, leerlingen inspireren. Ze in contact met de muziek brengen. En dat doen we met de liedjes en of muzieksoort, die je zelf leuk vindt. Waar je van houdt. Die jij dus dolgraag wil leren spelen!

We zien daarbij dat bijna elke leerling vanzelf gaat oefenen. En muzieknoten wil leren lezen. De lessen bij Robberts Muziekschool zijn breed van opzet en uitvoering. Wij besteden aandacht aan techniek, akkoordenkennis, notenschrift, gitaartablatuur, drumnotatie. En natuurlijk ook, de theorie. Een must hoor!

Maar bovenal leggen wij de nadruk op zo snel mogelijk SPELEN! Popsongs, jazz, soul, funk, metal, etc. En leren te improviseren. Leren samen te spelen. Met de leraar. En/of bij de bandcoaching les!

Leren zèlf liedjes maken is veelal ook een belangrijk les onderdeel bij leerlingen. Vooral voor hen die aangeven daar zelf mee aan de slag te willen.

En last but not least… voor de gitaristen en bassisten… Het zelf leren stemmen! Zo belangrijk.

De Robberts Methode. Snel en goed muziek maken. Een echte muzikant worden. Have Music Fun!